Nasze usługi skierowane są dla firm i osób prowadzących działalność gospodarczą, którzy nie są zadowoleni z działania swojej infrastruktury informatycznej, lub konkretnych jej elementów.
Oparte są o diagnozę, która to pozwala na opracowanie planu działań dokładnie dopasowanych do Państwa potrzeb, w przeciwieństwie do formuły „dla każdego to samo”.
Wspomnianą diagnozę przeprowadzamy podczas naszych pierwszych wizyt w Państwa firmie by dokładnie zrozumieć problemy, oraz potrzeby związane z wykorzystaniem sprzętu i oprogramowania informatycznego do prowadzonej działalności.
Nasze usługi dają gwarancję niezawodności oraz szybkiej reakcji na Państwa problemy.
Outsourcing informatyczny to usługa polega na powierzeniu naszym specjalistom z Działu Wsparcia Technicznego niektórych lub wszystkich zadań związanych z infrastrukturą informatyczną w skład której wchodzi konfiguracja sprzętu, opieka nad systemami informatycznymi, serwis w przypadku awarii, konfiguracja oraz tworzenie wewnętrznej sieci komputerowej, pomoc przy modernizacji oraz doborze właściwych urządzeń i oprogramowania, tworzenie stanowisk komputerowych oraz wiele innych. Zakres świadczonych usług, gwarancje jakości oraz odpowiedzialności reguluje umowa.
Umowa serwisowa, którą podpisujemy z klientami, zapewnia m.in. szybki czas reakcji naszego serwisu oraz regularną diagnostykę sprzętu i oprogramowania. Umowy serwisowe zawieramy na czas nieokreślony, co daje Państwu gwarancje niezależności.
Zalety obsługi informatycznej przez firmę zewnętrzną:
- otoczeni są Państwo odpowiednią opieką, a działania informatyczne są realizowane przez specjalistów w branży,
- każdemu klientowi firmowemu przypisujemy opiekuna klienta, dzięki czemu rozmawiają Państwo z jedną osobą, która jest odpowiedzialna za kontakt z Państwem i doskonale zna Państwa sprawę,
- zatrudniając firmę do obsługi informatycznej korzystają Państwo nie tylko z wiedzyopiekuna klienta, ale także z wiedzy całego zespołu specjalistów,
- stabilność opieki nad sprzętem firmowym: inwentaryzujemy sprzęt, konfigurujemy, naprawiamy,
- prowadzimy audyty firmowe,
- brak kosztów i problemów związanych z zatrudnieniem, urlopami, L4, szkoleniamipracowników działu IT,
- brak kosztów związanych z wyposażeniem stanowiska pracy (komputer, telefon, samochód i inne narzędzia niezbędne do pracy),
- brak nieefektywnego wykorzystania czasu – przyjeżdżamy, rozwiązujemy zgłoszenie i za ten czas faktycznie się rozliczamy. Czas taktujemy co 30 minut,
- infolinia biznesowa,
- szybki czas reakcji od 2 do 24 godzin od zgłoszenia (w zależności od umowy),
- wprowadzamy pionierskie rozwiązania IT.
Oferujemy również naprawę komputerów stacjonarnych, laptopów oraz urządzeń dodatkowych (drukarek, skanerów, monitorów). Naprawiamy także płyty główne. Wymieniamy uszkodzone podzespoły, przeprowadzamy modernizacje komputerów i czyszczenie. Wymieniamy matryce w laptopach. Prowadzimy także doradztwo przy zakupie i sprzedaż akcesoriów komputerowych.
Oferujemy sprzedaż i instalację legalnego oprogramowania, w tym systemów operacyjnych dobranych do Państwa potrzeb. Wykonujemy testy legalności oprogramowania oraz instalujemy wybrane aplikacje na życzenie klienta.
- serwis i naprawa komputerów stacjonarnych i laptopów,
- instalacje systemu operacyjnego/formatowanie,
- instalacja drukarek, skanerów i innych urządzeń dodatkowych,
- wyszukiwanie i usuwanie złośliwego oprogramowania/wirusów,
- tworzenie i konfiguracja sieci domowej (Wi-Fi, LAN, drukarki),
- możliwość zamówienia serwisu do domu klienta,
- monitoring,
- odbiór zużytego sprzętu komputerowego i urządzeń dodatkowych (drukarek itd.),
- system automatyki domowej „inteligentny dom” (zastosowanie automatyzacji urządzeń: czasowe rolety, programowanie oświetlenia, podłączenie z inteligentnym alarmem i alertem do wybranego punktu ochrony, urządzenia włączające i wyłączające się na życzenie itd.).